50 shades of grey, the movie.

woensdag, februari 04, 2015

Na de succesvolle boekenreeks is het eindelijk zo ver, de film van 50 shades of grey is er! In België is de releasedatum 11 februari en in Nederland 12 februari.

Ik moet bekennen dat ik alleen maar het eerste boek gelezen heb, nog niet volledig uitgelezen zelfs. Ik vond het te eentonig en té oversekst. Ik ben niet vies van seksscènes of dergelijke, maar vond het een beetje teveel. Nochtans waren de boeken een voltreffer en iedereen kon er niet over zwijgen.

Ondanks ik het boek niet volledig gelezen heb, ben ik wel benieuwd naar de film! De trailer ziet er veelbelovend uit en ik herken ook enkele stukken die in het boek voorkomen (wat ook de bedoeling is uiteindelijk).

De film zou ik willen bekijken in de bioscoop, maar ik ga even wachten en gaan als hij wat langer draait. In mijn regio is alles al vol geboekt voor vrouwenavondjes. het zal wat worden daar in die bioscoopzalen!

Ik wil voor jullie nog eens een stukje van het verhaal en de trailer neerplaatsen voor degene die hem nog niet gezien hebben, wat ik best betwijfel..

'Studente Anastasia Steele bezoekt miljardair Christian Grey voor een interview. Ze raakt onder de indruk van deze man en de twee groeien steeds dichter naar elkaar toe. Maar als Anastasia met hem wil zijn, moet ze echter wel zijn vreemde smaak accepteren.'

En als beloofd ook de trailer, veel kijkplezier! :-)


Ga jij kijken naar 50 shades of grey? En heb je de boeken gelezen?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Jaah! Ik ga volgende week heen. Ik ben echt benieuwd naar deze film. Wel al het eerste boek gelezen. Maar het zou nooit zo heftig zijn als in het boek, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee er zijn zelfs kinderen toegelaten in de zaal, althans hier in België toch. We zullen zien.. :-)

      Verwijderen