Welkomstbericht

dinsdag, februari 03, 2015

Hoi allemaal,

Welkom op mijn nieuwe blog 'Flowers and Syringes'! Ik dacht, laat ik maar eens een nieuwe blog maken, want eigenlijk vind ik het wel leuk om te doen. De titel van mijn blog is een beetje apart, maar daar kan je meer over lezen op de pagina 'About'.

Dit is niet mijn eerste blog, maar wel mijn eerste die volledig gebaseerd is op HTML codes. Ik ben echt een sukkel daarin, dus als iets niet werkt laat het me alsjeblieft weten zodat ik het kan (proberen) aan te passen.

Verder zal ik proberen 2 maal in de week iets te posten, ook al weet ik dat het niet altijd haalbaar zal zijn ivm met mijn job. Maar hey, een deadline stellen aan mezelf is altijd wel eens fijn :-)

Zo, dit is mijn korte welkomstbericht, hopelijk hebben jullie het hier naar jullie zin!

Liefs Lore

You Might Also Like

0 reacties