Max & More Body Shimmer party stick, review

dinsdag, maart 17, 2015

Hoi allemaal,
Een tijdje geleden had ik een action shoplog, en toen had ik twee glitter sticks gekocht in de action. Deze wilde ik graag gaan reviewen, lees je even mee?


De glitter sticks zijn te verkrijgen in zilver en goud. Deze kosten 1,49 € het stuk, niet veel geld dus!
Bij het openen van de doosjes zitten de sticks nog eens in een extra plastiek, ter bescherming. Ik vind de sticks er heel compact en makkelijk in gebruik uitzien, ze liggen ook goed in je hand.


Vooraleer je de sticks kunt gebruiken, moet je eerst een soort papiertje wegdoen en dus het potje (voorzichtig) opendraaien. Dat had ik dus niet gedaan en had al gestrooid met glitters.. Vind ik een nadeel, zeker als je onhandig bent. Nu wanneer je het borsteltje wil gebruiken moet je eerst nog een stuk hard plastiek naar beneden duwen en dan heb je een volledig zichtbaar borsteltje.


Daarna kan je beginnen met beglitteren! Ik vind wel dat je hard moet schudden eer er echt glitters uit de borsteltjes komen. De zilvere glitters komen mooi uit op mijn huid, maar de gouden glitters vind ik toch meer bronskleurig. De glitters kan je trouwens makkelijk afwassen met water en zeep.


Voor de prijs vind ik het zeker een goeie stick, ook als je het slechts éénmalig nodig hebt is dit zeker oké.

De foto's zijn redelijk wat overbelicht, heb veel lichtinval in huis waardoor het soms moeilijk is om een goede foto te nemen..

Wat vinden jullie van deze glitter sticks? Zouden jullie ze kopen?

You Might Also Like

0 reacties