Summer musthaves

woensdag, maart 18, 2015


De zomer begint te naderen met rasse schreden en het wordt tijd om die dikke winterjassen en laarzen in de kast te laten staan! Het zonnetje piept nu en dan al eens door de wolken heen want ons toch al een beetje een zomergevoel geeft.

Uit het grote aanbod aan spullen wil ik jullie een klein aanbod laten zien, dingen die ik wel leuk vind!


1. Leuke zomerjurk van Morgan, ideaal ook voor een feestje. (Zalando, 54,95 €)
2. Jurkje met vlindertjes (Closet butterflies, 69,95 €, Zalando)
3. Longsleeve met leuk kant detail (Only, 16,95 €)
4. Vrolijke armband met bloemen en steentjes (Oasis, Flower and leaf, 19,95 €, Zalando)
5. Open pumps/sandalen, heb je ook van andere merken natuurlijk (Steve Madden Stecy, 79,95 €)
6. Push-up bikinitopje met bloemen (H&M, 14,95 €)


7. Leuke ballerina's met soort gaatjes bloemenmotief (Anna Field, 19,95 €, Zalando)
8. Gedetailleerde poederroze blazer. Leuk met het zwarte accent (H&M, 34,99 €)
9. Zonnebril (Kiomi, 16,95 €)
10. Basic maxi rok (H&M, 9,99 €)
11. Kanten top roze, meerdere kleuren beschikbaar (Dorothy Perkins, 23,95 €, Zalando)
12. Mintkleurige sjaal met zwaluwen, ook meerdere kleuren (Even & Odd, 14,95 €)
13. Michael Kors 'Jet Set' schoudertasje (124,95 €)

Ik denk dat ik binnenkort nog maar eens een winkelmandje zal vullen, al die leuke spullen die je ziet online! Ik kan niet kiezen!

Kijken jullie uit naar de zomer? En hebben jullie al zomerspullen gekocht?

You Might Also Like

3 reacties

  1. Reacties
    1. Ik vind hem ook heel leuk! Zeker omdat het een BH-achtige bikini is :-)

      Verwijderen
  2. Ik heb ook zo'n zin in de zomer! Heb alweer twee nieuwe sunnies aangeschaft :D

    BeantwoordenVerwijderen