Shoe wishlist

maandag, april 20, 2015

We zouden geen vrouw zijn als we niet van schoenen hielden, niet? In de winkels staan zoveel leuke soorten en modellen, dat ik ze allemaal zou willen kopen. Helaas kan mijn portefeuille dat niet aan, maar ik wil jullie wel enkele van mijn favorietjes tonen!


All stars zijn altijd handig. Vroeger had ik zwarte die ik volledig versleten heb. Nu weet ik niet goed welk kleur ik moet kiezen. Twijfel toch tussen donker blauw en roze..

Deze ballerina's van Tommy Hilfiger vind ik ook al zo leuk. Zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren, maar ik zou toch gaan voor de bruine versie denk ik!

Ook de pumps (zelfde model als hierboven) kunnen me wel bekoren :-)

Ik was eigenlijk aan het zoeken naar een ander model van sandaaltjes van Tamaris, en toen kwam ik deze leukerds tegen!

Deze zocht ik! Eveneens van Tamaris en heb een soortgelijke thuis, maar zou deze ook wel willen, ze staan zo leuk :-)

Dit modelletje van Anna Field vind ik schattig! Ideaal voor de warmere dagen en niet duur ook!

Ben jij ook verslaafd aan schoenen? En heb je ook een grote schoenen wishlist?

You Might Also Like

4 reacties

  1. Wat een heerlijke schoentje heb je allemaal uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke schoenen staan er in je wishlist!
    Allstars zijn mijn favoriete schoenen, ze passen bij de meeste outfits en of ze nu nieuw zijn of bijna versleten, ze kunnen altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Allstars zijn inderdaad schoenen die overal bij passen, ze zitten ook gewoon zo goed. Al denk ik dat ik er zal kopen of bestellen met een lage zool. Ben nog steeds niet uit welk kleur :')

      Verwijderen