Review action golden tattoos

dinsdag, mei 26, 2015

Een eindje geleden kocht ik in de action fake golden tattoos, gewoon om eens uit te testen. Aangezien ik eerder al een  blogpost had over fake tattoos van Tattoo for a week, wilde ik deze ook gaan reviewen! Lees je even mee?

Op het eerste zicht zien de tattoos er wel oké uit. Qua afwerking kunnen deze wel beter maar ja, wat wil je dan ook voor 99 cent? Het aanbrengen van een tattoo gaat gewoon met een vochtig doekje of washandje. Op de verpakking staat nog eens uitgelegd hoe je het moet aanbrengen.


De eerste tattoo die ik wilde proberen ging al meteen de mist in. Ik haperde een heel klein beetje en dus was ook mijn tattoo om zeep. Vond het wel moeilijk om het ervan te krijgen omdat ik telkens gouden spikkeltjes nog zag glinsteren op mijn huid.

Poging twee lukte dan uiteindelijk wel. Deze deed het heel erg goed en bleef ongeveer een drietal dagen zitten, nooit gedacht dat hij het zo lang ging houden eigenlijk. Helaas zag je na een beetje bewegen al vrij snel dat hij wat vervaagde, maar tsja je gebruikt wel veel je handen en polsen hé!


De derde die ik aanbracht was het woord 'love' op mijn arm. Zelf zou ik zoiets nooit op mijn lichaam tatoeëren, maar voor eventjes leek het me wel leuk! Deze bleef iets minder lang hangen dan bovenstaande en was na 2 dagen bijna volledig weg.



Hieruit kan ik opmaken dat de tattoos wel hun werk doen, zeker voor de 99 cent! Ze blijven ongeveer een twee tot drie dagen hangen wat ik wel oké vind. Als je de plaktattoo beu bent kan je die trouwens ook afwassen met water en wat zeep. Het was best wel een leuke koop voor de zomer! :-)

Wat vind jij van plaktattoos?

You Might Also Like

16 reacties

  1. Voor die €0,99 zijn ze echt wel het geld waard! Ik zag laatst ook van die neptattoo's liggen bij een voordeelwinkeltje, en heb nu wel spijt dat ik ze heb laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was zo benieuwd naar de kwaliteit van deze tattoos! Ze blijven in vergelijking met van die dure minder lang zitten, maar dat is natuurlijk logisch en helemaal geen probleem voor dat geld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze wel leuk, maar qua kwaliteit vind ik ze veel minder dan degene die je kan krijgen op eBay. Plus ik vind de designs van eBay zoveel mooier, qua detail en hoe ze uitzien op de huid. Ik heb er een artikel over geschreven als je interesse hebt in vergelijkbare tattoos
    http://www.dennamichelle.nl/2015/05/06/flash-tattoos-from-ebay/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook. Ik had al eens tattoos besteld op tattooforaweek en die zijn stukken beter en mooier dan deze. Maar ja, wat wil je voor 99 cent uiteindelijk? :)

      Verwijderen
  4. Oooh, staat wel leuk! Voor die ene euro kan je inderdaad neit het allerbeste verwachten, maar op zich is het toch maar voor tijdelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor 99 cent kan je niet topkwaliteit verwachten, zoals je zegt, maar ik ga deze toch eens halen. Want voor een feestje of een festival lijken ze me ideaal, dan moeten ze zelfs maar één avond opblijven en is het niet erg als ze snel vervagen :)
    x, Lena

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je ze voor 1 avond wil gebruiken dan kan ik je ze zeker aanraden! :-)

      Verwijderen
  6. ik kon ze laatst niet vinden...tussen welke spulletjes liggen ze ergens?

    voor die euro is het natuurlijk wel leuk om eens op te doen met een festival ofzo..

    BeantwoordenVerwijderen