Ben ik gestopt?

maandag, oktober 05, 2015

Ben ik gestopt met mijn blog? Nee helemaal niet eigenlijk! Maar ik moet toegeven dat ik al een paar dagen niks heb gepost op mijn liefelijke blog. En in dit artikel lees ik jullie even bij en natuurlijk ook de reden waarom ik dit even op een lager pitje geplaatst heb..

tumblr

Ten eerste echt sorry dat ik jullie verwaarloost heb! (voor de paar volgers die ik heb tenminste, haha). Ik was mijn blog totaal niet vergeten, maar had gewoon géén tijd en had het behoorlijk druk. De grootste fout van mezelf is, ik kan wel artikels op voorhand schrijven, maar ik schrijf er altijd maar één of twee, en eens ik denk dat ik maar eens moet gaan schrijven, heb ik gewoon geen inspiratie of ben ik het gewoon vergeten van te schrijven. Ik geef toe dat daar dringend eens verandering moet gaan inkomen. Dus heb je tips voor mij, brand maar los!

Naast het feit dat ik het gewoon vergeet van te schrijven, of geen inspiratie heb, moet ik zeggen dat ik denk dat ik teveel 'hooi op mijn vork' genomen heb. Dus drie artikelen per week toch iets teveel zijn voor mij. Maar ergens wil ik dit doen voor jullie omdat ik mijn blog anders zo leeg vind en te weinig update. Misschien moet ik hier maar eens gaan over nadenken. Ik werk 40 uur per week en doe er een volledig huishouden bij ook, en dan (zoals ik net zei) vergeet ik gewoon te schrijven, oeps!

En tsja, mijn lichamelijke toestand heeft er vaak ook veel mee te maken. Doordat ik een chronische aandoening heb ben ik af en toe zomaar ziek. Het komt even snel op zoals het gaat. Vorige week was ik trouwens ziek maar dat gaat ondertussen alweer aan de beterhand!

Ik ga er mijn beste beentje voor zetten en verwacht jullie alvast maar weer aan bruisende artikelen! :-)


You Might Also Like

2 reacties

  1. Je moet natuurlijk gewoon bloggen hoe je zelf wilt ;) het moet geen verplichting worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bloggen moet leuk blijven, en inderdaad zoals Dinjadonut zegt; geen verplichting! Pak even je rust en kijk waar er lege gaatjes zijn in je agenda, misschien dat je die op kunt vullen met het schrijven van blogartikelen? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen